Pamatdokuments, kurš regulē attiecības starp pircēju un pārdevēju, kā arī nosaka patērētāja tiesības ir LR patērētāju tiesību aizsardzības likums.

Garantijas periods – laiks, kurā pārdevējs (ražotājs vai kāda cita trešā persona) apņemas veikt bezmaksas remontu.

Garantijas perioda laikā nauda tiek atgriezta:

  • defekts nav salabojams;
  • remonta laiks aizņem vairāk par vienu mēnesi;
  • remonta darbības rezultātā prece īpaši maina sākotnējo izskatu.

Garantija neattiecas uz:

  • Apavu ārējā dekorējuma elementiem, iekšējo zoli, auklām;
  • Ja apavi tiek valkāti neatbilstoši paredzētajiem mērķiem vai laika apstākļiem, vai arī tie ir mehāniski bojāti.

Šos nosacījumus diktē Latvijas Republikas likumi. Informācija par preces atgriešanas kārtību saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likumu – detalizēta informācija